søndag den 3. januar 2016

Tro det eller lad vær. Jeg er her endnu.... :O)

Jeg ved ikke lige, hvad der lige skete der. 
Tiden iler og døgnet har ikke timer nok. 
Jeg kan godt forstå, hvis der er nogle af jer søde mennesker, der kigger (eller kiggede) med, der er hoppet fra. For hold da op hvor er min blog blevet forsømt. Jeg vil ikke love noget, som jeg ikke kan holde, men jeg vil virkelig gøre mit bedste for at være mere nærværende :O)

Til alle jer der stadig er her, vil jeg ønske



Et rigtig godt og lykkebringende nytår


Jeg har haft lidt gang i pindene i mit fraværd.



Det er en bluse til lillepigen med sømandsbobler. Den bliver strikket i fine wool + fine mohair begge fra Stof og stil. Jeg er nået en del længere end på billedet. Faktisk mangler der kun ét ærme. Der kommer billeder op, når den er helt færdig. Mønsteret er fra et gammelt Mayflower hæfte.

God aften



11 kommentarer:

  1. Jamen hej igen da. Min blog bliver også passet som vinden blæser, men sådan er det altså.
    Fin, fin farve du strikker i.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak. Tror også at den bliver god til den lille dame :0)

      Slet
  2. Melder mig også i gruppen af vindblæsere..
    Godt nytår til dig også

    SvarSlet
    Svar
    1. He he :0) Dejligt ord.... Vindblæsere.

      Slet
  3. Godt Nytår til dig,Det er ikke altid let at nå det hele:0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det er ikke let at nå alt det, man gerne vil :0)

      Slet
  4. ... det lyder da alt for bekendt. Det er ikke nemt med kun 24 timer i døgnet ;o) ...

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)