onsdag den 10. juli 2013

Garnkøb....!!!!

Ingen ferie uden et garnkøb :O)
I år blev Tind Mohair igen igen. Det er sådan en fin butik. Absolut et besøg værd :O)



Det blev til 2 ngl koksfarvet håndværksuld fra Hjelholt og 1 ngl isager alpaca 2. De grå skal bruges til en valket taske og alpaca'en til en lille undertrøje. Plus 3 fine små knapper til et andet igangværende projekt.


Jeg har fået en rigtig fin opskrift af Eva. Tusind tak Eva. Så der kom lige en lille pause i ferieprojektet, for det nye garn skulle jo lige afprøves :O)

Til sidst lige lidt flere stemningsbilleder.



God onsdag aften.



4 kommentarer:

  1. hej Randi. Det bliver spændende at se, hvad du får ud af garnet :o)

    SvarSlet
  2. Den der grønne farve er jeg ret vild med, Bare sært jeg ikke får strikket noget til mig selv i den farve ... det må jeg ha´ rådet bod på ;o)

    SvarSlet
  3. Tind Mohair er virkelig et skønt sted, det skal opleves. Der er kompetente folk til at vejlede om garn og strik, var på besøg forleden, oplevede madam Munch vejlede en tysk turist, på tysk, i en dansk opskrift.
    Det er komplet umuligt, at komme ud af den skønne butik, uden at bruge penge, der er så mange lækre garner, og lækkert tøj.

    SvarSlet
  4. Har kigget på den undertrøje du er ved at strikke - den er total nuttet :)

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)