søndag den 9. juni 2013

Snik snak og en give away :O)

Jeg vil lige starte med at beklage min noget svingende tilstedeværelse både her, men mest rundt omkring i blogland. Jeg vil prøve at gøre det meget bedre fra nu af :O)

Vi har i lang tid har ekstrem dårlig internet forbindelse, hvor alle ting tog en krig, både at surfe rundt men også at lave oplæg, så lysten har ikke været der ret meget. Nu har vi så lige fået fibernet. Jeg skal mene, at det har gjort en forskel. Så nu kører det :O)

De sidste par dage har jeg haft gang i hæklepinden. Det er der kommet nogle små etuier ud af, som jeg selv har digtet. De er ment, som etui til vores mange plastikkort. Jeg regner med, at de kommer til salg i min blogbix om kort tid.



Men inden da vil jeg skyde en lille give away i gang. Lige om lidt virker google reader ikke mere, derfor er det eneste krav for at deltage i min give away, at du skal følge mig på bloglovin' og en lille kommentar, så jeg ved hvem der deltager. Enten som ny følger eller også gør du det allerede :O).

Gevinsterne er én af de hæklede etuier (valg fri farve) eller 2 sæt maskemarkører (valg frit)





Vinderne bliver trukket den 29.juni 
for da starter min ferie :O)

Der bliver 2 vindere, og den første må selv vælge om det skal være etui eller maskemarkører. Den 2. får så den anden gevinst :O)

Håber du har lyst til at deltage.

Jeg vil blive glad for, hvis du vil linke til min give away, men det er bestemt ikke et krav.

God søndag aften.


44 kommentarer:

  1. Det er nogle totalt yndige etuier, så jeg vil meget gerne deltage. Jeg har aldrig været til Google reader men er vild med Bloglovin. Den er god når man som mig læser med via mobilen. Så det passer mig fint at du nu er gået over til det for der følger jeg dig allerede.
    Ha en god aften Randi. :-)

    SvarSlet
  2. Leger helt sikkert gerne med, for læser jo med på BlogLovin :-)

    lih1966@live.dk

    SvarSlet
  3. Super fine etuier. Deltager gerne.

    SvarSlet
  4. Smarte etuier, der lige passer i ferietasken - og maskemarkører kan man ikke få for mange af. :-)
    Deltager gerne.

    SvarSlet
  5. hej Randi. Jeg er gerne med i denne give-away - og både markører og etui er fine. Skulle jeg vælge, ville jeg nok gå efter markørerne - dem kan man ikke få for mange af.
    Du har ret - en langsom forbindelse får man svip af :o)

    SvarSlet
  6. Jeg vil da også gerne have chancen for at vinde så fine ting:-)
    Hilsen Karen, kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  7. Ihh de etui'er er så fine. Jeg er klart med på et etui.
    Jeg følger dig via blogloving, og smider også lige din give away på min blog, og så krydser jeg fingrene :)
    Mvh Majbrit

    majbrit_t@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Deltager - har spesilt øjne efter etuiierne - men markører kan man da heller ikke få for mange av;)

    SvarSlet
  9. Jeg synes dine maskemarkører er SÅ FLOTTE. Sikken god idé med karabinhagerne. I det hele taget en sød blog. Jeg følger dig nu som Knitting4mum(har 4 børn) God søndag, Dorte

    SvarSlet
  10. Jeg deltager helt sikkert og det tyrkiske etui er helt sikkert et hit hos mig.

    SvarSlet
  11. Jeg deltager også gerne, fine etuier du har lavet

    SvarSlet
  12. jeg er bestemt også med i din fine give away :) Dine hæklede etuier er sååå fine og smart at kunne bruge dem til plastkortene

    SvarSlet
  13. Hvor er det nogle fine ting <3
    Jeg deltager meget gerne :)

    SvarSlet
  14. Super fine punge du har fået lavet mor :-) sådan een kunne jeg godt tænke mig at vinde og dine skønne maskemakører får jeg aldrig for mange af <3 deltager og linker til din give away :-)

    SvarSlet
  15. Ej, sådan et etui ser ud til at passe helt perfekt til min hjemløse mobil (jeg fik nemlig stjålet mit gamle etui).

    Jeg er ny følger på bloglovin' :)

    pieceofmymindblog@gmail.com

    SvarSlet
  16. Hvor er de søde de hæklede ituier´- jeg vil gerne prøve lykken:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  17. Meget meget fin give-away! Jeg følger dig på Bloglovin og krydser fingre!
    Hilsner fra Astrid

    SvarSlet
  18. Vil gerne være med. Maskemarkører kan altid bruges og de små etuier er fine. God dag til dig. Kh Dorthe

    SvarSlet
  19. jeg vil også gerne deltage - er vild med de hæklede etuier :-)

    madebyblack@blogspot.dk

    SvarSlet
  20. Fin lille give away! Jeg vil gerne deltage og vil gerne vinde maske markører :)

    SvarSlet
  21. Jeg vil gerne deltage i din give away

    SvarSlet
  22. Som tidligere Midtfynbo skal jeg selvfølgelig følge dig, og måske enda´også vinde en skøn præmie :)

    SvarSlet
  23. jeg vil gerne deltage.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  24. Jeg har nu ikke tænkt at følge dig via Bloglovin' for jeg følger dig via Bloggers egen blogliste og Friend Connect. Friend Connect lukker ikke ned for blogspot-brugere. Så jeg bliver hvor jeg er ;-)

    PS.: Du kan godt gøre mig kunsten efter mht. hundeuld - du kan så meget andet, så hvorfor ikke også det?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er rigtig glad for at høre, at du bliver ved med at følge mig. Jeg må indrømme, at jeg ikke helt har overblik, hvad der sker, når de lukker google reader. Men hvis det er som du skriver, kan jeg jo roligt slappe af igen :O)
      Ang. hundeuld, tror jeg ikke, at jeg kan finde ud af, at gøre dig kunsten efter :O)

      Slet
  25. Jeg er allerede med på Bloglovin' så selvfølgelig er jeg med.
    Du ved jo godt jeg er vild med dine markører og da jeg selv har en masse, vækker de altid glæde som gave :)

    SvarSlet
  26. Deltager helt klart - har tidliger benyttet din skønne side
    annettethyde@gmail.com

    SvarSlet
  27. Gode ting at vinde.
    Doscani@icloud.com

    SvarSlet
  28. Den er jo fantastisk den give away her - sikke nogle søde etuier som helt sikkert vil få god anvendelse. Håber at give-away-gudinden er med mig her <3

    SvarSlet
  29. Jeg følger dig overalt, det ved du da. Følger du mig ? hvis ikke bør du finder mig og follow me,
    så jeg behøver ikke deltage i din give-away, hvis bare du følger mig.

    God lørdag til dig.
    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig følger jeg dig også over alt :0).
      Og selfølgelig deltager du også i min give away :0)

      Slet
  30. De er virkelig fine! Jeg følger nu din blog, den ser spændende ud.

    mirkaoverup@gmail.com

    SvarSlet
  31. Jeg er med:-).

    Laerke@h-parkvej.dk

    SvarSlet
  32. Sikke nogle fine ting du har lavet.
    Jeg er især vild med den turkise hæklede pung. Det er en rigtig god idé og en praktisk måde at opbevare alle de mange plastickort som man får raget til sig. :)
    Jeg krydser fingre for, at heldet drysses ud på mit nummer. :)

    SvarSlet
  33. Fine hæklerier.
    Jeg er med og krydser fingre.

    SvarSlet
  34. Sådan en lille fin taske ville jeg gerne vinde ;o) Jeg læser via Bloglovin, og linker også ;o)

    SvarSlet
  35. Hej Randi
    jeg følger dig :)
    og deltager gerne i den fine giveaway :)

    SvarSlet
  36. Er vild med dine kreative sysler, så deltager helt klart også! :)

    Hilsen Mette M
    Mail: mmeo5@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Jeg vil rigtig gerne vinde et af dine fine etuier. De er super flotte

    SvarSlet
  38. Flotte etuier som jeg bestemt gerne vil være en heldig vinder af:-).

    SvarSlet
  39. FØLGER :) Det er bare nogle superfine etuier, sådan et vil jeg gerne vinde :)

    SvarSlet
  40. såfine ting du kreerer, gerne med:)

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)