tirsdag den 17. januar 2012

En aften i maskemarkørernes tegn og en hurtig give away

På mit sidste besøg hos søstrene, hoppede der perler ned i min kurv.
Mange af dem er nu blevet til nye maskemarkører.




7 nye sæt blev det til. Nu har jeg så mange på lager, så jeg laver en hurtig

Give away

Jeg udlodder 3 x 1 sæt efter eget valg. Der findes flere i min blogbix, du kan vælge imellem.

Eneste betingelse er, at du skriver en kommentar. Der er KUN 1 lod pr. deltager. 

Hvis du ikke fast læser, er du selvfølgelig altid velkommen til også at blive det, men det er ingen betingelse.

Link/reklame på din blog siger jeg ikke nej tak til, men det giver ikke et ekstra lod.

Hvis du ikke har en blog, så skriv en mailadresse i din kommentar :O)

Jeg trækker de 3 vindere d. 24.januar.


Håber at du har lyst til at deltage :O)


God aften.


36 kommentarer:

  1. Klart jeg er med på dette! Flotte maskemarkører!
    Klem så lenge. =)

    SvarSlet
  2. Jeg vil meget gerne være med:-)

    SvarSlet
  3. Nb. Link i min blogg også! =)

    SvarSlet
  4. Hej randi
    Jeg er jo den heldige ejer af flere sæt ... Meeeen et par stykker er gået op .. Såååå
    Et nyt sæt til supllement ville da ikke være tosset
    Kram
    Ivrigt meget smukke perler

    SvarSlet
  5. Hor er de flotte. Jeg vil meget gerne deltage i din GA.

    Kh. Irene

    SvarSlet
  6. Jeg er så glad for dem, jeg har købt af dig, så jeg er også med :-)

    SvarSlet
  7. Jeg vil rigtig gerne være med. Jeg har nemlig ingen, så jeg bruger sikkerhedsnåle....

    SvarSlet
  8. Super flotte maskemarkør, og dem kan man aldrig få for mange af. Så jeg vil gerne deltage.

    SvarSlet
  9. Hvor er de fine... Jeg er også med :)

    SvarSlet
  10. Sikke nogle smukke maskemarkører. Sådan nogle vil jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  11. Super flotte! Super flotte! Jeg er med :)

    Hilsen Marianne
    www.topping.dk

    SvarSlet
  12. Hvor er de flotte. Jeg er jo blevet helt grebet af at strikke, så jeg mangler bare disse maskemarkører så meget. Jeg er med og håber på MEGET held.....

    Kh Mette

    SvarSlet
  13. Skynder mig at hoppe med - flotte perler!

    SvarSlet
  14. Hej Randi
    Hvor dejligt at høre fra dig.
    Har længe tænkt jeg skulle have en bestilling hos dig, nu prøver jeg lige lykken først, ellers høre du nærmere.
    Det et nogle rigtig søde perler.
    Knus

    SvarSlet
  15. vil da gerne deltage :) Hvor er de fine

    SvarSlet
  16. Kære Randi
    Jeg trænger også!!!
    Samtidig vil de pynte mit strikketøj..:o)
    God Onsdag / RikkeBo

    SvarSlet
  17. nice one! dem vil jeg gerne vinde!
    knus Elsebeth Solskin

    SvarSlet
  18. Hvem vil ikke gerne pryde sit strikketøj med så fine perler? Deltager gerne. :)

    SvarSlet
  19. Uha, jeg ku' godt bruge nogle flere;o)

    SvarSlet
  20. Så fine farver, - jeg vil rigtig gerne være med!
    TAK :-)

    SvarSlet
  21. Hej Randi

    Jeg har jo købt maskemarkører hos dig i efteråret, men
    deltager gerne for maskemarkører kan man aldrig få for mange af.

    så deltager da gerne i din give away.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  22. Ih hvor er de flotte - sådan nogle vil jeg meget gerne vinde, så jeg deltager med glæde :-)

    SvarSlet
  23. Den give-away vil jeg meget gerne være med i - og melder mig også gerne som fast læser.
    Din blog ser rigtig spændende ud.
    mvh Mona

    SvarSlet
  24. De er flotte. Dem kunne jeg sagtens bruge. Kh Dorthe

    SvarSlet
  25. Jeg prøver også lykken, har ingen :-)

    SvarSlet
  26. Sikke en god idé. Det er da en ting jeg ikke vidste
    at jeg manglede.

    SvarSlet
    Svar
    1. Maja Rydberg:

      Jeg vil også gerne deltage i din give away men er helt ny kreatøs og har derfor ingen blog :-)

      Vh Maja

      Slet
  27. Jeg er med, mangler tit en maskemarkør når jeg sidder og hækler :0)

    SvarSlet
  28. Jeg prøver lykken, dem kan jeg helt sikkert godt bruge

    SvarSlet
  29. aiii hov, de ville da klæde mit strikketøj rigtig godt ;)

    SvarSlet
  30. Troede faktisk at jeg havde lagt lod i puljen. Men heldigvis nåede jeg det. Maskemarkører er ikke til at undvære og dine er så fine.

    SvarSlet
  31. hejsa rigtig god ide... er da også med på 1....:-))

    SvarSlet
  32. Det kunne være dejligt om jeg var heldig, at vinde nogen af dine fine maskemarkører.

    SvarSlet
  33. Dem kunne jeg godt tænke mig at vinde :-)

    Johanne (johannebjerre@hotmail.com)

    SvarSlet
  34. Det er nogle rigtig fine maskemarkører. Jeg vil gerne være med.
    http://anneliseskreativiteter.blogspot.com/

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)